torsdag 1 juli 2010

resan


Det här med USA resan har inte riktigt slagit mig för än nu..
Min katt var på goshumör, och det som slog mig var att det är sista kvällen jag myser med henne på en månad.. och jag började storgråta. Ni som känner mig vet att jag älskar min katt så sjukt jävla mkt. Hon lixom räddade mitt liv för ca ett år sen när jag fick henne. Hon gjorde och gör mig så sjukt jävla lycklig. Hur ska jag klara så lång tid utan henne ?
Och när jag inte är hemma så ligger hon och väntar på mig inne på mitt rum, och sen när jag kommer in genom dörren så springer hon allt vad hon har fram och ger mig en välkommen hem puss. Jag gråter fortfarande.
Gissa då hur det kommer bli imorgon när vi ska lämna henne hos kattvakten, om jag fick skulle jag ta med henne dit...

Och det kommer bli sjukt jobbigt imorgon när jag ska lämna av Alex också. Ska vara ca fem veckor utan honom för han åker till Grekland sen.
Mina två älsklingar. Så lång tid.
Fan.. Men det går. Jag ska trots allt till USA. Största drömmen sen långt tillbaka.
Men allt slog till på en och samma gång så det blev sjukt mkt på en o samma gång.


Jag älskar er så sjukt jävla mycket så det inte går att beskriva !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar