onsdag 21 juli 2010

AAHHRRGG

Klockan: 22.16 Tisdagen den 20e Juli
Jag har inte uppdaterat tack jag VET ! Jag suger på det. Men jag är i USA jag kommer bli bättre när jag kommer hem lovilovar ! Har mina små följare i vilket fall som helst. "Hej jag är wannabe en sån där stor fjortisbloggare. Jag är SÅÅÅ populärw och jag vet att ni älskar mih"
Eller inte.
Eh .. Kom fram till saken.
Jag kom på att min blogg fortfarande är inställt på svensk tid så det ser jätteskumt ut. så jag ska försöka skriva tid, dag och datum längst upp så folk kanske fattar att jag inte är uppe hela nätterna även fast det inte skulle förvåna någon eftersom att jag faktiskt är det. Höhö.
Iaf, igår kom Helena och Björn och hämtade oss.
Helena är då inte jag. Utan farmors syster. Och Björn är hennes man. Såklart (?)
så vi blev hämtade runt halv 11 igår. Så åkte vi hit och lämnade av våra saker och bytte om. Sen åkte vi till ett ställe rätt nära där det är som ett hem för sjuka sälar.
Min personliga åsikt var att jag inte riktigt gillade det. Vissa sälar var jättesöta och verkade rätt pigga men vissa andra bara låg och såg helt döda ut.. Och vissa av personalen verkade inte riktigt veta vad dom gjorde. Många är frivilliga men dom borde ju ändå få gå någon slags kurs lixom. Och dom hade inte speciellt mycket plats heller. Men ändå, det är iaf bra att dom får mediciner och sånt. Sen åkte vi till en fyr i närheten. Första gången jag var inne i en fyr hehehe.
Idag har vi varit och kolalt på gamla saker. Haha. Och på en vingård och så. Lite småmysigt.
Jag gillar att vi bor här i några dagar. Har fått ett eget rum, och jag har datorn oxo hehe. Men jag behöver min egna tid när jag inte har någon i närheten. Och nu har jag mina långa ensamma nätter :)
Sen eftersom att vi bor hos Helena och Björn så gör vi lite andra sorters utflykter. Men dom är ändå mysiga.
Så jag trivs här ändå. Även fast jag längtar hem haha.
På torsdagskväll/eftermiddag blir det att kolla på Emmas gymnastik. Haha hon ville absolut att jag skulle komma. Så söt !
Nu sitter jag och kollar genom gamla favoriter på youtube. Gamla låtar som jag lyssnade på. För att fitt-spotify inte fungerar. ARRRHHHGG !

Om nio dagar är jag hemma!


PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar