söndag 18 juli 2010


Klockan är 20 över 1 på natten här nu. Alltså..eh... 20 över 10 hemma i Sverige (?)..
Jag har sjuk hemlängtan. Vill bara att tiden ska gå faktiskt. Jag kan inte sova för att jag hostar och tänker på annat. Så jag lyssnar på musik och söker tröst i bloggen.
DET SUGER FUCKING BALLE !
yes.. i said it..
Och jag har absolut inget att säga heller.
Imorgon ska jag ligga i sängen ett tag. Sen ska vi troligtvis/förhoppningsvis iväg och sola och bada. Yeah. Sen vill jag till New York, då kommer jag ha mkt annat att tänka på. När vi är här gör vi ingenting, det ger mig alldeles för mkt tänketid.. I don´t really like it.
Och jag har såna jävla humörsvängningar pga det här. Enda gångerna jag faktiskt får fram leénden är när jag köper saker.
Tröstshopping funkar även på mig.
Jag vill hem !..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar