torsdag 22 juli 2010

Jeg er en lille motorcykel

16.51 21 Juli

Kom nyss hem. Har kollat lite hit och dit och ätit en jättelunch haha.
Har skickat iväg ett sms till Alex och sagt grattis eftersom att det faktiskt är den 22a i Sverige. Man måste ju tänka lite på deras tid dåra :S Tyvärr så är ju klockan ett på natten där. Men hoppas han ser det när han vaknar.
Sen försökte jag skicka ett sms till Alvababe men den ville inte skicka iväg det (?!). Har ingen aning om vad problemet var. Så jag var tvungen att skriva på facebook -.-
Jag tänkte ju skicka ett sms så jag är säker på att hon ser det innan hon åker men hoppas hon ser. Skrev att jag saknar henne och om hon åker direkt till San Francisco få hon gärna höra av sig så kanske jag hinner träffa henne :) Vore bässsttt !
Förövrigt så är det 8 dagar tills jag är hemma, om man kollar på mitt datum. Ohyez.
Peace broh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar