onsdag 14 juli 2010

en ordentlig uppdatering typ.

jättevacker bild.. humhumhum.



Sitter nu på balkongen med datorn i knät med bara 64% batteri. Well, idag kom vi fram till Hollywood och har checkat in och massor.
Igår kväll checkade vi in på ett hostel i Santa Barbara , där vi bodde tsm med 10 andra personer (...) Och det var varmt och jag låg och hostade hela natten. Jag kunde inte få något syre så jag var nära på att svimma flera gånger. Men somnade tillslut, sov ett tag , vaknade, var vaken några timmar osv. Sen på morgonen fortsatte vi våran färd :)
Stannade på Starbucks. Fortsatte, och efter många om och men kom vi fram till BANANA BUNGALOW. Aså jag älskar namnet. Att säga det, det bara flyter på. Testa vet jag ;)
hehehe.
Så idag har vi packat upp, duschat (vi har egen dusch och toa, och inatt bor vi faktiskt själva!!), och kollat runt i området. Pappa köpte ett par skor, jag kollade.
Måste hitta något till älsklingen och lillebror sen orkar jag inte slösa mer på andra (eeego) . Många paranteser, I LIKE !
Jag är på sjukt skumt humör. Är glad men ändå rätt nere. Har hemlängtan men trivs ändå. Yeah, you get it.
Vi åkte förbi Malibu Beach idag oxo och doppade fötterna, om jag hade kunnat hade jag filmat för jag måste sett jätterolig ut när jag hoppade fram och tillbaka för att det var så förjäääävligt kallt heheh.
Vi åt middag på Mr. Pizza i närheten. Yummie.
Och imorgon bär det av mot Universal Studios.

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar