lördag 3 juli 2010

läget ligger till

Baby §


så att jag har längtat efter usa resan. Min största dröm så länge jag kan minnas. Ser fram emot det som FAN ! Men.. det är även sjukt jobbigt att skiljas ifrån alex. Är van att träffas varje dag i stort sett. Har tillbringat i stort sett 2 dygn och bara gråtit för att det är en sån stor grejj. Allt har gått fel. Jag träffade inte någon igår för att jag inte klarade av det. Jag vaknade vid tio, låg kvar i sängen till ett och grät för att allt slog mig på en och samma gång.
Jag klarar det här, jag vet det ! Men det är fortfarande jobbigt.
Och vi lämnade katten till kattvakten idag. Min mamma.. Har smsat och sagt att det är bäst att hon är hel när jag kommer hem. Jag är orolig, men det kanske inte är så konstigt !

Alex är ju här nu, inte i rummet just nu. Har preis legat och gråtit i hans famn i sisådär 20 minuter. Kommer sakna honom så sjukt mycket. Hela honom.
Det är tack vare honom jag orkar med dagarna. Jag har märkt det nu, att vakna upp utan han bredvid mig är som att vakna upp helt övergiven. Han är allt ! Jag hade aldrig mått så bra som jag gör om jag inte hade haft honom. Han är helt underbar !
Min, bara min, Alexander. Kärleken för dig är så sjukt jävla stor. Det går inte att förklara.
Vi har haft våra nedgångar, men det kommer aldrig bli så igen. Jag har förändrats, för dig. Tack var det dig insåg jag hur det skulle vara. Du och jag. Jag och du.
Du gör min dag, mitt åt, mitt liv. Du gör att jag orkar gå igenom allt. Du finns alltid för mig och du förstår inte hur mycket allt betyder.
Alla ord jag säger, kommer rakt från mitt hjärta.

Jag Älskar Dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar