söndag 17 januari 2010

Tidsmaskin


Jag ska bygga en tidsmaskin. Gå tillbaka till dom tiderna jag saknar. Med hela mitt hjärta. När dom människorna som idag säger "Jag hatar dig" sa "Jag älskar dig".
Syftar speciellt på en person, som jag inte tänker nämna vid namn.
En helt underbar person som jag lämnade. Som jag saknar. Som jag aldrig kommer få tillbaka i mitt liv.. Jag vet inte om jag någonsin älskar en person som just den.
Han/Hon var mitt allt. Min anledning att orka kämpa. Under den tiden iaf.
Jag saknar dig, och kan inte låta bli att undra om du saknar mig ?
Jag kan inte förstå hur kärlek kan växa till hat.
Jag hatar ingen som jag en gång älskat. Och jag kommer alltid älska dig som jag gjort. Jag kommer aldrig sluta älska dig. Aldrigaldrig. Inte så som du slutade älska mig.
Önskar att jag kunde löst det bättre än jag gjorde. Önskar jag inte gjort så som jag gjorde. Dramatiskt.
För nu sitter jag här idag med tårarna rinnandes för kinderna medans du lever som vanligt. Du har nog glömt mig, glömt det vi hade. Glömt allt.
Alla minnen sitter djupt ristade i mitt hjärta och kommer aldrig försvinna. Någonsin.
Men det finns ingenting jag kan göra. För du kommer aldrig förlåta mig.
Jag har gjort mycket dumma saker. Mest mot mig själv.
Jag vet att jag var en idiot mot dig, och det ber jag om ursäkt för. Men du hittade ju lyckan pga det. Jag visste att du skulle bli lycklig.
Och det var det jag strävade efter. Din lycka. Även om det ger mig olycka.
För att jag älskar dig.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar