tisdag 2 mars 2010

trött på det

Vem fan tror du jag är ? Någon du kan få tillbaka exakt när du vill.
Du säger att du älskar mig. Men jag tvivlar på dig. du har sagt det förut men bevisat så jävla starkt att du inte gör det.
Jag älskade dig. Men du sumpade allt. du utnyttjade mig lilla gubben ! Och du tror att bara jag hör att du saknar mig kommer jag tillbaka som din lilla slav ?!
Nej glöm det.
Jag försöker gå vidare. Jag kämpar. Men du gör det så jävla svårt för mig.
Du gav mig den jobbigaste tiden i mitt liv. Men även den bästa. Hittills.
Jag gav upp allt för dig. Mina vänner och allt. Jag förlorade min bästa vän för att jag valde dig.
Nu har jag tillbaka min vän. Varför skulle jag sabba det igen ? För att du ska utnyttja mig igen ?
Eller menar du kanske det du säger ? Bevisa det då !
Du har inte bevisat någonstans att du älskar mig..
Varken då eller nu.
Fast jag vet inte om det spelar någon roll längre ändå.
Det kanske bara inte var menat att vara ?
Och om det var det, så är det kanske inte över.
Men nu har jag min älskling. Och jag tänker inte lämna någon som faktiskt visar att han älskar mig och som jag älskar för någon som aldrig visat det.
Det tänker jag inte.
Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar