tisdag 2 mars 2010

Tankar

Är så jävla trött på det nu.
"Du är mitt allt, tiderna med dig är dom bästa. Jag älskar dig."
Jag vet inte om jag någonsin kommer lyssna på dom orden från någon något mer.
Jag vet att jag oxo hade svårt att fatta betydelsen av de orden för ett tag sen.
Men då hade jag precis blivit utnyttjad och hade svårt att fatta någonting alls.
Men dom orden är speciella.
Man säger det bara till dom som verkligen är ens allt. Inte till vem som helst. Och säger man att man har svårt att lita på folk, så träffar man inte någon 3-4 gånger och sen pratar med dom om allt.
För mig tar det år att lita på folk.
Jag är bara så jävla trött på alla jävla falska ord.
Jag är varken ledsen eller sårad för tillfället. Mer arg och besviken.
För du sa att jag var ditt allt, du säger det fortfarande. Men jag tvivlar så starkt på det.
Jag är ditt allt, hon är ditt allt, han är ditt allt och han VAR ditt allt.
Och du älskar alla mest av allt. Man kan älska EN person mest av allt. En som står en närmare än alla andra. Man älskar inte alla exakt lika mkt.
Jag är bara så trött på allt ! Precis varenda jävla ord.
Och det är ditt sätt att må bättre ? Att säga att alla andra är ditt allt ?
Att du byter ut folk.
Nej, jag vet inte om jag klarar det.
Inte på ett tag iaf. Behöver mer tid. Helt klart.
Kom tillbaka när du förstår värdet i orden "Jag älskar dig".
När du vet vem du älskar mest. Det behöver inte vara jag. Det menar jag inte. Men det kan inte heller vara alla du känner.
Först när du vet vad du säger och till vem du säger det. Först DÅ kan du komma tillbaka.
Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar