tisdag 7 juli 2009

.

Fuck it.
Okej, jag är inte alls på humör för skrivande.. Men vafan. Jag klarar inte av det längre..
Jag vet inte ett skit. Jag kan inte beskriva något. Jag mår bara förjävligt.
Jag vill bara försvinna bort från allt.
Jag hatar mig själv för att jag är så jäääävla svartsjuk av mig. Jag mår dåligt över saker som jag själv hittar på. Eller iaf vissa saker.
Jag fantiserar fram att något har hänt, sen går jag och mår dåligt över det.
Jag ser alla andra tjejer som konkurenter. Jag vill bara inte förlora dig..
Jag vet inte varför jag är såhär. Jag litar på dig, verkligen. Det är väl bara så typiskt mig att komma på massa skit och hålla på som jag gör. Förlåt.
Jag tror inte jag kommer kunna ändra det. Jag hoppas du kan stå ut.
Utan dig är jag ingen.
Jag är så jävla rädd, att du lämnar mig. Det är min värsta mardröm älskling. Jag skulle aldrig komma över det. Jag skulle aldrig mer klara av något !
JAG ÄLSKAR DIG JIMMY <3


Förövrigt börjar det bli ljust ute igen. Är det bara jag som har tänkt på att det har börjat bli mörkt igen ? Det gör mig ledsen. Det betyder att sommaren snart är över.. Fan att det går så jävla fort.
Hungrig är jag oxo, men jag kan inte väcka pappa. Och samtidigt mår jag illa, så jag kommer inte kunna äta i vilket fall som helst..
Jag borde ligga i sängen och kämpa med att somna. Men det känns onödigt när jag vet att jag ändå inte kommer somna. Sömnproblemshelvete.
Jag äter för mkt snabbmat, men det är i stort sett det ända jag äter.
Hej mitt liv är ett stort jävla problem.

Ta mig härifrån. Gör hur då vill. Döda mig. Kör mig långt bort till ingenstans och lämna mig för att svälta ihjäl.
Vill bara slippa den här jävla smärtan som snart äter upp mig innefrån !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar