måndag 14 mars 2011

Jag är så trött på det här. Hur du har börjat bete dig. Vi har haft ett galet förflutet, och det hade äntligen börjat bli bra och nu fuckar du sönder? Vad är ditt problem? Jag fattar inte!
Du blir sur för minsta lilla, första bästa chans du har så klankar du ner på mig!
Är det något jag har gjort eller är det något som gör dig galet jävla bitter?
Ta fan inte ut det på mig isf! Jag vet ju förihelevete inte vad jag har gjort för att bli behandlad som du behandlar mig!
Det har ändå hållt på ett tag, och igår blev det bara för mkt! Du tar kål på mig! Vad vill du att jag ska göra?
Vill du att jag ska fråga om något har hänt? Vill du att jag bara ska försvinna?
Förlåt om jag förstör ditt liv, men vad vill du att jag ska göra!?
Det är fan inte konstigt att jag har så jävla uselt självförtroende så som du/ni har behandlat mig!
Jag orkar inte med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar