måndag 10 augusti 2009

Jag klarar det inte.. Jag klarar mig inte mer än 20 minuter innan tårarna kommer igen.
Med dig har jag hopp. Du tänder ljus i mitt mörker.
Du finns alltid när jag behöver det. Jag vill ha en ny chans.
Du ger mig styrka som jag inte trodde fanns.
Jag behöver inget mer än att bli din vän igen. När allt runt om kring mig bleknar är det bara du som kan hjälpa mig. Ingen kan trösta mig som du.
Jag vill inte bråka, jag vill va din vän. Det är allt jag begär.
Du ger mig modet att orka leva. Utan dig orkar jag inte.
Du är lixom.. allt för mig. Jag har ingen lust till något när det är såhär.
Jag vill bara komma ifrån allt. Jag vill bara slippa allt.
Allt jag har kunnat tänka på idag, är dig. Inget annat har funnits i mina tankar. Alla minnen, alla glada dagar. Sommaren. Allt..
Du är närmast mitt hjärta..
Hoppas du vet det. Jag älskar dig verkligen. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar